onsdag 10 oktober 2012

:D

                            Beskrivning av dagens arbete!:D


Olle och Olivias beskrivning av dagen: 1.Idag har vi blivit klara med det mesta! Vi är klara med allt förutom ekonomin!:D
2. Samarbetet har gått bra för mig och Olivia Meister jag tycker inte Jacob har hjälpt till så mycket och har inte lyssnat när vi har pratat!D: I våran grupp så tycker jag att jag är hjälpsam och skriver ganska mycket på bloggen och letar information på nätet. Olivia Meister tycker desamma.
3. Jag och olivia lärde oss att det är väldigt mycket press på tjejerna och att dom måste se ut på ett särskilt sätt och killarna på ett sätt.
4.Jag kan jobba mer aktivt. Olivia skriver nu att hon kan tänka mer på ekonomin!
5.Göra klart ekonomin och hinna med så många uppgifter som möjligt!

Jacobs beskrivning av dagen: det går väll bra går ganska så där för mig ide kommer ibland som hjälper ekonomin jobbar vi med och kommer bli bra till slut
2 samarbetet har gott så där dom väder rygen ått mig skyler på att jag måste vara delaktig men det är lite svårt då när rygen är i mot och det bara dom varandra som pratar med varandra så det svårt att hinna med så det blir jag arg på jag vill hjälpa fast dom vill ej ta mig fram
3 av filmen jag tyckte jag inte fick så mycket information av det jag såg inte så bra heller men jag insåg att dom är smarta i mode sakerna hur dom gör och allt och hur det länkligen är om mode och det med filmerna att killarna ska alltid vara hjälten typ 
4 jag vill ha mera information vad jag ska göra istället för en rygg mot mig så ska det bli bättre tror jag
5 det blir nog samma vi måste få reda på hur mycket pengar och sånt vi ska låna 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar