torsdag 11 oktober 2012

:P

                            Dagens arbete!:D


1.Olle:Jag har mejlat affisch företag och sökt mycket information på nätet och jobbat aktivt.
Olivia:Jag har hjälpt till med budgeten och ekonomin.
Jacob: Jag har hjälpt till att mejla affisch företag och letat information på nätet.
2.Vi visste det mesta, vi fick mest tycka till!
3.Vi har gjort allting på budgeten förutom att räkna ut hur mycket det kostar att göra affischerna och lokalerna.
4.Vi hade tänkt att skriva lite och rita fina bilder!:D Tack o hej lever pastej!:P

1 kommentar:

  1. Hej där!
    Jag har läst era två senaste dagar och jag funderar en del över samarbetet i gruppen. Hur skall ni göra så att alla verkligen känner sig delaktiga i arbetet?
    Av texterna förstår jag att Jacob känner sig utanför och Olle och Olivia känner att Jacob inte riktigt tar initiativ. Jag tror ni behöver sätta er ned runt ett litet bord så att alla ser varandra i ögonen och att ni kan berätta era tankar för varandra - vad är det som Jacob inte förstår med uppgiften? Hur kan du Jacob ta dig in mellan Olivia och Olle när du upplever att de vänder dig ryggen?
    Som vi pratade om idag så är det viktigt att ni lyfter upp era tankar så att alla kan få förståelse för varandras problem. Kanske behöver ni varje dag gå igenom hur ert dagsschema ser ut. Vad ni skall göra under dagen.
    Jag önskar er lycka till med fredagens arbete!
    Mvh Anna

    SvaraRadera